Zilverjuweel geeft je een 100% tevredenheidsgarantie!

Wij van Zilverjuweel staan voor 100% achter onze producten en wij willen niets liever dan dat jij ook voor 100% tevreden bent over je aankoop.

Garantie en garantiebepalingen

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Welke garanties heb je op sieraden?

Dat verschilt per merk, maar de afgegeven garantie doet niets af aan de wettelijke rechten die je hebt als consument. Op de volgende merken geldt een garantietermijn van 3 maanden op fabriek- en materiaalfouten, edelstenen en verkleuren:

  • Karen Silver Design Sieraden
  • Pure Origins Sieraden
  • Sea Gems Sieraden

Wat te doen bij klachten?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zilverjuweel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Je kunt je klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

Team Zilverjuweel